מלונות מומלצים בקפריסין: השלישייה שאסור לפספס

לרגל יום ההולדת ה-80 לרשת המלונות הגדולה ביותר בקפריסין, יצאה עיתונאית וואלה! מיטל קויפמן לבחון מגוון מלונות הנמנות על רשת המלונות הקפריסאית louis וחזרה עם תיאור מגרה במיוחד להזמנת חדר בלפחות אחת משלושת המלונות הבאים.

תחת הכותרת "הזוגי, המשפחתי וזה עם הווילות המפנקות" מספקת קויפמן סקירה למלונות לואיס לדרה ביץ' (Louis Ledra Beach), הרויאל אפולוניה (The Royal Apollonia) ו- אלת'יאה ביץ' (Louis Althea Beach), כאשר לדבריה את התענוג המושלם תוכלו לקבל דווקא במלון הרויאל אפולוניה.

לואיס לדרה ביץ', קפריסין
לואיס לדרה ביץ', קפריסין

קויפמן מגדירה את מלון אלת'יאה ביץ' בפרוטארס כ"גן עדן למשפחות", בדגש לכאלה עם ילדים. את ההגדרה הזאת היא מסבירה בכך שחדרי המלון "בנויים כדירות קטנות שכוללות מטבח מאובזר להפליא, כדי שתוכלו לבשל יחד. הבריכות כוללות מתקנים לילדים, יש שפע של מדשאות ובמה שעליה מתקיימות הופעות".

מדובר במלון ווילות, שבנויות כמו שכונה נצורה ושקטה, כך שהאורחים זוכים לפרטיות רבה. הווילות כוללות מטבח מאובזר, מסכו"ם ועד פומפיה, מכונת קפה, סלון רחב ידיים ופינת אוכל מפנקת. החצר כוללת בריכה פרטית, ובקומה העליונה ישנם שלושה חדרי שינה זוגיים, באחד מהם ישנם שירותים ומקלחת צמודים ומרפסת שצופה אל הים.

[sc name="paphos-deals"][/sc]

מלון לואיס לדרה ביץ' הוא יעד נוסף שבו ביקרה קויפמן. מדובר במלון שכולל ארבע בריכות, בהן בריכה מקורה ובריכה למבוגרים בלבד. המלון עצמו ממוקם על רצועת חוף נקיה ויפה, ואורחי המלון זכאים למיטות שיזוף ושמשיות. ויש כמובן גם ספא מפואר.

אך כאמור, אם יש לרשת Louis מלון באמת מפנק, זהו ללא ספק מלון הרויאל אפולוניה. לדברי קויפמן "זה היה המלון המפואר, המפנק והיפה ביותר מבין השלושה". המלון כולל שלוש בריכות שחייה, המרכזית שבהן כוללת בר ונוף יפהפה לים. במקום יש ספא עטור פרסים שמציע שלל טיפולים מפנקים ושני מגרשי טניס למקרה שנורא משעמם לכם.

וילת יוקרה עם בריכה פרטית במתחם הווילות לואיס אלת'אה קאלאמיס

עם זאת, קויפמן מציינת כי חודש אוגוסט הוא החודש היחיד בשנה שעליכם להימנע מלטוס לקפריסין. "זו ההמלצה החמה ביותר שאוכל לתת לכם", כותבת קויפמן. "לטוס במאי, יוני או ספטמבר, בהם מזג האוויר מושלם לשכשוך בבריכה ורביצה על החוף, אבל אף ילדה בשם אדל לא תאזין למוזיקה בבוקסה מטר מכם".

קליק אחד ואתם בקפריסין: