קליק אנד פליי

מלונות יוקרה במדריד: 9 הטובים ביותר

מלונות במדריד
מדריד בירת ספרד. המלונות הטובים ביותר
מציוני הדרך האייקוניים ביותר ועד כמה ממלונות הבוטיק האינטימיים, ברשימה הזו של מלונות היוקרה של מדריד יש משהו לכולם

מחפשים מלונות במדריד? המאמר הזה בדיוק בשבילכם.

מדריד היא בירת ספרד והעיר הגדולה במדינה. זהו גם יעד תיירותי מרכזי עם הרבה דברים לראות ולעשות.

כולנו מכירים את האמרה “מיקום, מיקום, מיקום”. לסוג הלינה שנבחר יכולה להיות השפעה משמעותית על החוויה שלנו. מתוך מחשבה על כך, חשוב לדעת מה אתם מחפשים ומה עומד לרשותכם כאשר אתם נוסעים לחו”ל.

המלונות הטובים ביותר במדריד מציעים מגוון שירותים יוקרתיים כמו קונסיירז’, מרכז כושר ואינטרנט אלחוטי חינם.

בחרנו עבורכם את המלונות המומלצים ביותר לחופשה בספרד. חלקן בבירה מדריד וחלקן בעיר סביליה הסמוכות.

מאמרים נוספים:

עשרת המלונות הטובים ביותר במדריד

1. Hotel Alfonso XIII

מלון אלפונסו ה-13 – אה לאקז’רי קולקשן הוטל (Hotel Alfonso XIII, a Luxury Collection Hotel, Seville), הוא אחד מהמלונות היוקרתיים ביותר של ספרד, ממוקם בסמוך לריאל אלקזארס (Real Alcazares) של סביליה (Seville). המלון מציע בריכת שחייה חיצונית, חדר כושר וחצר גן טיפוסית עם מזרקה.

עיצובו המהודר של המלון כולל קשתות ואריחי קרמיקה בסגנון ערבי. החדרים מעוצבים באופן אישי ומספקים מיזוג אוויר, מיני בר, חלוק רחצה ונעלי בית. כל חדר מצויד במקרר קטן עם משקאות וחטיפים. אינטרנט אלחוטי זמין בחינם גם כן.

המלון מציע סעודה לא-פורמלית באוויר הפתוח במסעדת Taifas, בסמוך לבריכת השחייה. חטיפים מתוקים זמינים, כמו גם בירות ויינות. מסעדת San Fernando, הממוקמת בחצר הפנימית, מעוצבת בסגנון אנדלוסי (Andalusian) ומגישה מנות מקומיות מסורתיות לארוחות הבוקר, הצהריים והערב.

טרסה ממוקמת גם כן בסמוך לחצר הפנימית, כמו גם בר הקוקטיילים ההדור Bar Americano.

המלון, הממוקם בקצה הרובע ההיסטורי סנטה קרוז (Santa Cruz), נמצא ברדיוס של 300 מטרים מקתדרלת סביליה ומה-חיראלדה (Giralda). ה-טורה דה אורו (Torre de Oro) וגדות הנהר גוואדל-קיוויר (River Guadalquivir) נמצאים במרחק של 100 מטרים בלבד משם.

הקליקו כאן לבדיקת זמינות חדרים באתר בוקינג

2. NH Collection Madrid Gran Vía

מלון NH קולקשן גראן ויה (NH Collection Madrid Gran Vía) שוכן במיקום מושלם בלב מדריד, במרחק של 400 מ’ בלבד מפוארטה דל סול (Puerta del Sol), ומציע מזנון ארוחת בוקר ואינטרנט אלחוטי חינם בכל האזורים.

הסוויטות וחדרי האירוח מסוגננים וכוללים מכונת קפה וחדר רחצה פרטי עם אמבטיה או מקלחת.

טרסת הגג שבאתר כוללת אזור טרקלין עם נוף לגראן ויה (Gran Via) ובר-קפיטריה מקורה, לנוחיותכם. תוכלו ליהנות מגישה למסעדת Picalagartos, המציעה מנות א-לה-קארט ספרדיות ומנוהלת על ידי השף מנואל ברגנזה, שהינו השף הספרדי הראשון שקיבל כוכב מישלן מחוץ לספרד.

מתקנים נוספים במלון כוללים השכרת אופניים, שירותי שמרטפות ועיסויים תמורת תשלום נוסף.

פלאסה מאיור (Plaza Mayor) נמצאת במרחק של 700 מ’, ורחוב פסאו דל פראדו (Paseo del Prado) נמצא במרחק של 900 מ’. נמל התעופה הקרוב ביותר הוא אדולפו סוארז מדריד-בראחס (Adolfo Suarez Madrid-Barajas), שנמצא במרחק של 13 ק”מ.

הקליקו כאן לבדיקת זמינות חדרים באתר בוקינג

3. Hotel Palace Europe

מלון אירופה (Hotel Europa) ממוקם ממש בסמוך לכיכר פוארטה דל סול (Puerta del Sol), במרכז מדריד. המלון מציע חדרים ממוזגים עם מרפסת פרטית, גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי וטלוויזיה בעלת מסך שטוח.

החדרים כוללים מקרר וחדר רחצה פרטי עם אמבטיה או מקלחת ומייבש שיער. חלק מהחדרים משקיפים אל כיכר פוארטה דל סול.

המלון מציע ארוחת בוקר קונטיננטלית ומסעדת א-לה-קארט. הבר-קפה כולל פינת ישיבה חיצונית. שירות חדרים זמין אף הוא.

צוות דלפק הקבלה הפועל 24 שעות ביממה, יכול לספק מידע אודות פעילויות ואתרים מומלצים במדריד.

כיכר פלאסה מאיור (Plaza Mayor) נמצאת במרחק של 400 מ’, והארמון המלכותי נמצא במרחק של כ-10 דקות הליכה מהמלון.

הקליקו כאן לבדיקת זמינות חדרים באתר בוקינג

4. Madrid Princesa

מלון פרינססה פלאסה (Princesa Plaza) שוכן במערב מדריד, ברובע ארגואלס (Argüelles). חלק מהחדרים האלגנטיים כוללים רפרודוקציה גדולה של ציור מפורסם ממוזיאון הפראדו (Museo del Prado).

מקום האירוח כולל את מרכז הכושר Holiday Gym, המציע בריכה מקורה קטנה בה מאורגנים שיעורי התעמלות במים. אורחים מעל גיל 16 מוזמנים ליהנות בבריכה. שיעורי כושר וציוד קרדיו זמינים ללא תשלום.

החדרים מרווחים וכוללים חלונות גדולים, פינת ישיבה, טלוויזיה בלוויין ומיזוג אוויר.

המלון קרוב לכיכר פלאסה אספנייה (Plaza España), לשדרת גראן ויה (Gran Via) ולארמון המלכותי. השכרת רכב ושירות המרת מט”ח זמינים במקום.

דלפק התיירות יכול לספק לכם מידע שימושי על הסביבה. לרשותכם גם מידע על חברה שמארגנת שירות הסעות תמורת תשלום נוסף.

הקליקו כאן לבדיקת זמינות חדרים באתר בוקינג

5. Hotel Opera Plaza de la Cruz Roja

המלון האלגנטי אופרה (Hotel Opera) ממוקם ברובע אוסטריאס (Austrias) הקלאסי שבמרכז מדריד, סמוך לבית האופרה ולארמון המלכותי, ומציע נקודת מוצא מושלמת לתיור בבירה הספרדית המרהיבה.

מקום האירוח שוכן במבנה משופץ בן המאה ה-19, באחד האזורים היוקרתיים ביותר בעיר, ומרוחק הליכה קצרה מכמה מאתרי התיירות הפופולריים ביותר במדריד וכ-20 דקות הליכה מפלאסה מאיור (Plaza Mayor), מפוארטה דל סול (Puerta del Sol) ומרחוב גראן ויה (Gran Via).

המלון מעוצב על פי מוטיב מוזיקלי, בהשראת בית האופרה הסמוך, והמסעדה מגישה ארוחות בליווי נגינת פסנתר, ומארחת אירועים מוזיקליים עם שירות של מלצרים מזמרים.

הקליקו כאן לבדיקת זמינות חדרים באתר בוקינג

6. Hotel Palacio del Retiro

מלון פאלאסיו דל רטירו (Hotel Palacio del Retiro, Autograph Collection) ממוקם מול פארק רטירו (Retiro) המפורסם של מדריד, במרחק של 550 מטרים ממוזיאון פראדו (Prado). המלון המסוגנן שוכן במבנה מוגן, ומציע חדרים מודרניים עם טלוויזיה בעלת מסך שטוח ואינטרנט אלחוטי חינם בכל האזורים.

החדרים הממוזגים כוללים רצפת פרקט ועיצוב אלגנטי. ניתן למצוא בכל אחד מהם גם תפריט כריות וסדינים מכותנה טהורה, כמו גם חדר רחצה עם מייבש שיער. הטלוויזיה בחדר כוללת למעלה מ-20 ערוצים.

חדר כושר וסאונה זמינים באתר, ושירות עיסויים זמין בתמורה לתשלום נוסף. הצוות בדלפק הקבלה, הפועל 24 שעות ביממה, יכול לספק מידע תיירותי אודות פעילויות ואתרים מומלצים במדריד.

תוכלו ליהנות ממשקה או מארוחת ערב בבר המלון האופנתי, Suite Bar.

מוזיאון תיסן בורנמיסה (Thyssen-Bornemisza) נמצא במרחק של 600 מטרים בלבד מהמלון, ותוכלו להגיע בתוך כ-15 דקות הליכה אל ריינה סופיה (Reina Sofía). תחנת המטרו רטירו, הממוקמת במרחק של 350 מטרים משם, מקשרת בקלות עם שאר חלקי העיר.

הקליקו כאן לבדיקת זמינות חדרים באתר בוקינג

7. Hotel Exe Moncloa

מלון אקסה מונקלואה (Hotel Exe Moncloa) ממוקם בסמוך לתחנת אינטרקמביאדור דה מונקלואה (Intercambiador de Moncloa), ומציע בריכה חיצונית קטנה, חדר כושר עם סאונה וטרסת גג עם נוף פנורמי. גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי זמינה.

כל החדרים מסוגננים ומעוצבים בסגנון בהיר ומודרני עם רצפות עץ מהודרות. כולם כוללים גם טלוויזיה בלוויין בעלת מסך שטוח, מיני בר וחדר רחצה עם מייבש שיער ומוצרי טיפוח ללא תשלום.

המלון ממוקם ממש ליד הכביש המהיר A-6, במרחק של 5 דקות נסיעה מפארק קאזה דה קאמפו (Casa de Campo) ומכיכר פלאסה אספניה (Plaza España) המרכזית. נמל התעופה מדריד בראחס (Madrid Barajas) נמצא במרחק של כ-20 דקות נסיעה משם.

הקליקו כאן לבדיקת זמינות חדרים באתר בוקינג

8. Madrid Puerta de Alcala

מלון H10 פוארטה דה אלקלה ( H10 Puerta de Alcalá) ממוקם במרחק 100 מטרים מפארק רטירו (Retiro) במדריד (Madrid), ומתחנת המטרו Principe de Vergara. הוא מציע חדרי אירוח מסוגננים עם רצפות עץ, מיני בר ותפריט כריות.

כל חדרי המלון מצוידים במיזוג אוויר, באינטרנט אלחוטי חינם ובטלוויזיה. מוצרי טיפוח מסופקים בחדרי הרחצה המודרניים.

המלון כולל מסעדה וארוחת בוקר בסגנון מזנון. תוכלו ליהנות ממשקה בבר הטרקלין שבגן. במרחק הליכה של 5 דקות ניתן למצוא מגוון מסעדות וברי טאפאס.

המלון נמצא במרחק 15 דקות הליכה משער פוארטה דה אלקלה (Puerta de Alcalá) ומפלאסה סיבלס (Plaza Cibeles). ארמון הספורט (Sports Palace) ותאטרון אלקאלה החדש (Alcala New Theatre) נמצאים במרחק הליכה קצרה מהמלון.

מוזיאון ה-פראדו (Prado) נמצא במרחק של פחות מ- 1.5 ק”מ מהמלון, והמרכז היסטורי של העיר נמצא במרחק 10 דקות נסיעה במטרו. מרכז הקניות סראנו (Serrano) נמצא במרחק 20 דקות הליכה. נמל התעופה בראחאס (Barajas Airport) נמצא במרחק 20 דקות נסיעה במטרו.

הקליקו כאן לבדיקת זמינות חדרים באתר בוקינג

9. Hotel Eurostars Sevilla

מלון יורוסטארס סביליה בוטיק (Eurostars Sevilla Boutique) שוכן בארמון מהמאה ה-16 בשכונת סנטה קרוז (Santa Cruz), במרחק של 150 מהחירלדה (Giralda) וקתדרלת סביליה.

המלון כולל מרכז עסקים, מסעדה ובית קפה-בר. ניתן ליהנות ממאכלים טריים ומשקאות על הטרסה, המשקיפה לחירלדה ולקתדרלה. העיצוב של הבניין כולל ציורים מקוריים של אמנים מקומיים, אותם ניתן יהיה לרכוש במקום. המלון כולל בריכת שחייה חיצונית, חמאם טורקי ואינטרנט אלחוטי חינם.

בריכת השחייה החיצונית, הממוקמת בחצר המלאה בצמחיה, עומדת לרשותכם 6 חודשים בשנה.

המלון הנו מלון בוטיק הממוקם במרכז ההיסטורי של סביליה, והוא מציע חדרים מרווחים וממוזגים. הוא מרוחק 150 מטרים בלבד מאלקאזר (Alcázar) ומבניין העירייה.

הקליקו כאן לבדיקת זמינות חדרים באתר בוקינג

מלונות במדריד השוואת מחירים

תשעת המלונות שהכרתם במאמר הזה הן המבוקשות ביותר בספרד וממוקמות באזורי הביקוש, מה שכמובן מייקר משמעותית את מחיר הטיול למדריד ספרד.

על מנת להוזיל את עלויות החופשה בספרד, חשוב לערוך השוואת מחירים בין המלונות במדריד בירת ספרד.

במנוע החיפוש החכם של אתר קליק אנד פליי תוכלו להשוות בין אלפי מקומות אירוח ולינה במדדריד ולחסוך אלפי שקלים בהוצאות הטיול שלכם לספרד.

ליחצו כאן להשוואת מחירי מלונות במדריד באמצעות אתר קליק אנד פליי.

הדילים הסודיים ביותר אצלך במייל

הסוכן החכם של “Click And Fly” יעדכן אתכם על הזדמנויות חופשה במחירים מצחיקים. רוצים גם? הירשמו לניוזלטר הרשמי שלנו