קליק אנד פליי

טיסות ישירות לירוואן בירת ארמניה עם ישראייר

טיסות ישירות לירוואן
ירוואן בירת ארמניה | צילום: unsplash
ישראייר היא החברה היחידה שתפעיל החל מה- 1 בנובמבר טיסות ישירות לירוואן בירת ארמניה • מחיר כרטיס טיסה החל מ- $436 אחרי מסים והיטלים

חברת התעופה ישראייר הודיעה היום כי החל מה- 1 בנובמבר תפעיל טיסות ישירות ליעד חדש יראוון בירת ארמניה השוכנת באזור הקווקז.

זו הפעם הראשונה שחברת ישראייר מפעילה טיסות לנמל התעופה הבינלאומי של ארמניה השוכן במרחק של 12 קילומטר מירוואן.

משך הטיסה כ-2.5 שעות.

ישראייר תפעיל טיסה שבועית בכל יום שלישי.

המחיר לכרטיס טיסה: החל מ- 436 $.

כרטיסי טיסה של ישראייר לירוואן בירת ארמניה ניתן לרכוש כאן.

ארמניה נחשבת לאחת המדינות בעלות מגוון רחב של נופים, טיולי ג’יפים בהרים, יערות ושמורות טבע ייחודיות ,אתרים היסטוריים וכפרים ציוריים.

ירוואן בירת ארמניה הינה עיר עתיקה מהמאה ה- 19 הממוקמת לאורך נהר ההרזדאן. בשנות ה- 2000 התחילה בניה חדשה ומודרנית בעיר והיא מציעה מלונות יוקרה, מסעדות, בארים, פאבים ומועדוני לילה הפתוחים עד השעות הקטנות של הלילה.

אגם הברבורים בסמוך לבית האופרה הוא אחד מאזורי חיי הלילה הגדולים של העיר עם מאות בתי קפה וברים, לצד תרבות עשירה, מוזיאונים רבים ומבנים ארכיטקטוניים .

הילה הרמולין רונן סמנכ”לית שיווק ומכירות של קבוצת ישראייר: “שיעור הישראליים היוצאים לנופש לחו”ל הולך וגדל, אנו צופים כי מספר הנוסעים יצמח לפחות בכ- 15% וזאת בעקבות הוספת טיסות ישירות ליעדים חדשים במיוחד בטווח הקרוב של עד 3 שעות טיסה כמו ארמניה. ירוואן בירת ארמניה התתפחה בעשור האחרון ובה מלונות ברמה גבוהה, חיי תרבות עשירים וכן היא יעד ליציאה לטיולים בהרים לצד בילויים וחיי לילה”.

ליחצו כאן להשוואת מחירי טיסות לארמניה

ביטוח נסיעות לארמניה

למרות המודעות הגבוהה בציבור בסוגיית ביטוח הנסיעות לחו”ל, בכל הנוגע לעיתוי רכישת הביטוח ישנם רבים הפועלים באופן שגוי. ביטוח נסיעות לחו”ל כולל בדרך כלל כיסוי מיוחד למקרה שבו ניאלץ לבטל את החופשה מסיבה רפואית. ככל ולא נרכוש את הביטוח מיד עם רכישת כרטיסי הטיסה אנו מאבדים כיסוי זה.

ביטוח נסיעות לארמניה מומלץ לרכוש מיד לאחר רכישת כרטיסי הטיסה ולא בימים שקודמים לטיסה. ככל ואנו רוכשים טיסה למועד מאוחר מחודש, מומלץ לרכוש גם את כיסוי “מגן קורונה” שיגן עלינו במידה ונידרש לדחות את הנסיעה כתוצאה מכניסה לבידוד.

מי שבוחר לרכוש מראש כרטיסי בילוי לאתרים המרהיבים שיש לארמניה להציע (מומלץ בחום כדי לא להיתקע עם תפוסה מלאה במהלך השהייה בארמניה), יכול לרכוש כיסוי ביטוחי לכרטיסים אלה בחברת פספורטכארד. העלות מזערית: 5 $ לנוסע.

חופשה בארמניה – המדריך למטייל הישראלי

באתר “קליק אנד פליי” תוכלו למצוא מגוון רחב של מדריכי טיולים לחו”ל ובכלל זה גם טיולים לארמניה.

המדריכים הם האיכותיים והמקיפים ביותר ועוסקים בכל היבטי הטיול – התניידות ותחבורה ציבורית, מלונות מומלצים, ביטוח נסיעות, השוואת מחירי טיסות, טיולים ואטרקציות, מידע על ויזות ושירותים קונסולריים ועוד.

ליחצו כאן למעבר למדריך למטייל הישראלי בארמניה

הדילים הסודיים ביותר אצלך במייל

הסוכן החכם של “Click And Fly” יעדכן אתכם על הזדמנויות חופשה במחירים מצחיקים. רוצים גם? הירשמו לניוזלטר הרשמי שלנו