טיסות למדריד השוואת מחירים

טיסות למדריד השוואת מחירים – המדריך המלא למציאת טיסות זולות למדריד.

מדריד היא בירת ספרד ומציעה מגוון גדול של אטרקציות.

זוהי העיר הגדולה באירופה והמגוון התרבותי שלה הופך אותה ליעד מושלם לתיירים מכל העולם.

מדריד היא מרכז עסקים בינלאומי, ולכן יש בה שפע של מלונות להכיל נוסעים עסקיים ותיירים כאחד.

אנו יכולים למצוא טיסות רבות למדריד משדות תעופה רבים ושונים ברחבי העולם. הפופולריות ביותר הן לונדון, אמסטרדם, פריז, פרנקפורט וברצלונה. יש גם טיסות ישירות מניו יורק, לוס אנג'לס, שיקגו ומיאמי.

יש הרבה יתרונות לטיול למדריד. לחקור מקום חדש, ללמוד על תרבויות שונות ולחוות דברים חדשים. אבל יש דבר אחד שיכול להקשות: עלות הטיסות.

מחיר הטיסות מתל אביב למדריד עשוי להשתנות מאוד בהתאם לתקופה בשנה או ליום בו אנו נוסעים.

אחת הדרכים שבהן נוכל לחסוך בעלות הטיסה שלנו היא על ידי הזמנה מראש ומציאת טיסה שתעריפים זולים יותר.

השוואת מחירי טיסות למדריד

השוואת מחירי טיסות למדריד מוזילה דרמטית את מחיר הטיסה.

לעתים נגלה בהשוואה פער של מאות דולרים בין טיסה אחת לשנייה, גם אם חברת התעופה ודגם המטוס זהה.

מחירי הטיסות למדריד בירת ספרד מושפעים ממספר פרמטרים רחב שלא תמיד חשוב לנו לשלם עבורם.

פערי מחירים ניתן לראות בין טיסות יום לטיסות לילה למדריד. פרמטר חשוב נוסף הוא עניין הכבודה, טיסות למדריד כולל כבודה הן בדרך כלל יקרות יותר ולא תמיד קריטי עבורנו לשלוח מזוודה לבטן המטוס. טרולי הוא בהחלט הפתרון המשתלם ביותר.

השוואת מחירים חכמה תאפשר לכם כמובן למצוא גם טיסות זולות למדריד כולל כבודה, בפרט אם אתם משווים בין מגוון רחב מאוד של חברות תעופה בעולם.

נתון נוסף שמשפיע על מחיר הוא משך זמן הטיסה. טיסות ישירות למדריד מספקות לנו חווית נסיעה נוחה יותר ולכן הן בדרך כלל יקרות יותר מאשר טיסות למדריד עם עצירת ביניים.

אם אתם לא טסים למטרה עסקית, ייתכן ששווה לכם לטוס למדריד עם עצירת ביניים כחלק מהטיול. קוראים לזה "טיסת קונקשן". עוצרים במדינת ביניים ונהנים מהאטרקציות שיש לה להציע עד לטיסת ההמשך. גם זול יותר וגם מהנה יותר.

טיסות תל אביב – מדריד

טיסות מתל אביב למדריד זמינות מחברות התעופה הבאות:

  • אל על
  • ישראייר
  • ריינאייר
  • ויז אייר
  • איזיג'ט
  • טרנסאוויה איירליינס
  • אייר אירופה
  • טורקיש ארליינס
  • איבריה ארליינס

לצד חברות תעופה אלו, המציעות כולן טיסות ישירות בקו תל אביב מדריד, תוכלו למצוא כמובן חברות תעופה רבות נוספות שמציעות טיסות קונקשן למדריד וחזרה, עם עצירה במדינת ביניים שעשויה להוסיף נופך מעניין לטיול שלכם למדריד.

בין חברת התעופה שמציעות טיסות ישירות למדריד תוכלו למצוא גם מגוון חברות לואו קוסט, המציעות בדרך כלל מחיר בסיס זול יותר לטיסה אך כל תוספת נוספת הינה בתשלום. אם אין לכם צורך לשלוח מזוודה לבטן המטוס ואתם מוכנים לוותר על האוכל והשתייה במהלך הטיסה, ייתכן מאוד שטיסות לואו קוסט למדריד משתלמות מאוד בשבילכם.

חברות התעופה שמציעות טיסות לואו קוסט הן: ריינאייר, ויז אייר, איזיג'ט, טרנסאוויה איירליינס ועוד.

טיסות זולות למדריד

הדרך הנכונה ביותר למצוא טיסות זולות למדריד היא באמצעות השוואת מחירי טיסות למדריד.

מנוע השוואת מחירי הטיסות החכם של קליק אנד פליי מאפשר לכם לאתר את הטיסה הזולה ביותר, אך לא פחות חשוב מכך – גם לגלות את הפרטים המשפיעים על המחיר.

לדוגמה: באיזה שעות יש טיסות יותר זולות? מי החברה שמציעה טיסות זולות למדריד עם כבודה? היכן אפשר לקבל אוכל כשר בטיסה ללא תוספת תשלום? ועוד.

הקליקו כאן להשוואת מחירי טיסות למדריד

ביטוח נסיעות למדריד

השוואת מחירי טיסות למדריד חוסכת לנו בעלויות הטיסה, אבל מה שחשוב בעיקר זה שלא נפסיד את כל הכסף שהשקענו בטיסה אם חלילה נאלץ לבטל את הנסיעה בשל מקרה חירום.

לכן חשוב להצטייד בביטוח נסיעות לחו"ל הכולל כיסוי במקרה של ביטול טיסה בשל מצב רפואי או מוות של קרוב משפחה חלילה.

אפשר גם לרכוש ביטוח נסיעות למדריד הכולל כיסוי לביטול טיסה מכל סיבה, אך מדובר בביטוח יקר מאוד שלא תמיד משתלם. לפני רכישת ביטוח כזה מומלץ להתייעץ עם מומחה ביטוח נסיעות של 'הירשוביץ פתרונות' על מנת לקבל חוות דעת מקצועית באשר לנחיצות הכיסוי.

אם אתם מתכננים לשלב בטיול שלכם גם אטרקציות במדריד, חשוב שתוסיפו לביטוח הנסיעות גם הרחבות מתאימות כמו ביטוח ספורט אתגרי או ספורט חורף בחו"ל.

נסיעה טובה!