טיסות להונג קונג

טיסות להונג קונג – טיול שונה מכל מה שהכרתם!

טיסות להונג קונג זוכות לפופולאריות רבה בקרב המטיילים הישראלים.

הונג קונג היא עיר של ניגודים; שילוב של מזרח ומערב, ישן וחדש, מסורתי ומודרני. העיר מציעה אטרקציות נהדרות, אתרי חובה ייחודיים ומרכזי קניות עמוסים כל טוב.

כל מי שמחפש טיול עם נופים מרתקים וחוויות עוצמתיות יבחר בהונג קונג כיעד מושלם לטיול הבא שלו. מזג האוויר בהונג קונג הינו טרופי, כלומר חם וגשום בחודשי האביב והקיץ וחם ויבש בסתיו. היות וכלכלתה של העיר מושתתת על עסקים, מלונות רבים בעיר מותאמים לאנשי עסקים המגיעים באופן שוטף לעיר מכל העולם. אך אל תטעו הונג קונג היא הרבה יותר ממרכז פיננסי ומציעה חווית טיול נהדרת.

הונג קונג היא יעד מועדף על תיירים המשלבים את הונג קונג בטיסה לסין.

אטרקציות מסוגים שונים

בין אתרי החובה תוכלו לבקר במגוון אטרקציות מרתקות.

רוצים לקבל הצצה למסורת המקומית? המרכז לאומנויות הלחימה יציע לכם גלריית אומנות שונות ומרתקות, מוזיאון האמנות מציע להתפעל מאמנות סינית, מקדש וונג טאי סין המפורסם הינו מרשים וצבעוני, ומקדש אלף הבודהות הבנוי על הר אליו מובילות 400 מדרגות מקושטות בפסלי בודהה יפיפיים.

מחפשים אטרקציות נוספות? פסגת ויקטוריה מציעה נקודת תצפית מהפנטת על העיר, הגנים הבוטנים יציעו מקבץ של צמחים ובעלי חיים טרופיים, נמל אברדין יאפשר לכם הצצה לעבר, מוזיאון ריפלי המכיל את הסיפורים המוזרים בעולם ושוק הלילה מאגד בתוכו דוכנים ומסעדות שונות.

נוסעים עם ילדים? פארק השעשועים אושן מלא במתקני שעשועים מדליקים במיוחד, עולם המים מציע קומפלקס נהדר של מתקני בידור שונים ומופעים המשלבים את אלמנט המים ופארק הדיסנילנד של הונג קונג יציע חוויה לקטנים ולגדולים כאחד.

מה עוד אסור לפספס

הונג קונג מורכבת מאיים רבים, לנטאו נחשב הגדול מביניהם ומציע נוף הררי מרגיע ושתי אטרקציות מרכזיות, פסל הבודהה הגדול מתפקד כמקום עליה לרגל לתיירים ובודהיסטים מכל העולם ומקדש פו לין הממוקם בכפר נונג פינג מקסים. אם אתם אוהבים לשלב אזורים אותנטיים ולקבל הצצה לטבע פראי אל תפספסו את הביקור באזור זה.

טיסות להונג קונג פעילות במהלך כל השנה אך מומלץ וכדאי להתאים את הנסיעה לפי תחומי העניין שלכם. לפי עונות השנה תוכלו למצוא בהונג קונג פסטיבלים שונים; המוכרים ביניהם הינם ראש השנה הסיני אשר נחגג בחורף וחג הפנסים אשר נחגג באביב.

היצע של אפשרויות לינה

הלינה בהונג קונג אינה זולה אך ניתן למצוא בה מגוון אפשרויות רחב, ממלונות פונקציונאליים ועד מלונות גדולים ומפוארים.

במנוע החיפוש של קליק אנד פליי תוכלו להשוות בין מלונות בהונג קונג ולאתר את הדיל הכי טוב ללינה בהונג קונג.

טיסות להונג קונג לבטח יעוררו את התיאבון שלכם לשופינג היות ותוכלו למצוא בה הכל מהכל, ממותגי על ועד לחיקויים.

טיסות להונג קונג במחירים זולים

בכדי לבקר בסין נדרשת ויזה לסין, אך ישראלים המבקרים רק בהונג קונג יקבלו את אשרת השהייה בנחיתה.

טיסות להונג קונג אורכות כ-11 שעות והן יהיו ההתחלה של טיול צבעוני ומרתק. אל תפספסו חוויה שתישאר איתכם לכל החיים, טיסות להונג קונג מחכות לכם.

מעוניינים לאתר טיסה זולה להונג קונג? בצעו חיפוש במנוע החיפוש של קליק אנד פליי שיאפשר לכם לאתר טיסות זולות להונג קונג.