טיול למפלי הניאגרה – מה שאסור לפספס בניו יורק

ישנם טיולים רבים שניתן להזמין בניו יורק ויוצאים ממנה למקומות חווייתיים.

אם הגעתכם לניו יורק תרצו לחוות את העיר, להכיר את התרבות וליהנות מכל האטרקציות שיש לעיר המופלאה הזאת להציע. בניו יורק תוכלו ליהנות ממופעים רבים, מחזות זמר מרשימים, ביקור בטיימס סקוור השוקק לאורך היום, טיול שלו ורגוע בסנטרל פארק ועוד אטרקציות רבות אחרות.

טיול מניו יורק למפלי הניאגרה

לאחר שחוויתם את העיר, לפני שתעזבו אותה, אל תשכחו ליהנות מהמקומות שניתן ליהנות בסביבה שלה.

תוכלו לצאת מניו יורק למפלי הניאגרה, תוכלו לשכור רכב ולנסוע למפלים. תוכלו ליהנות מהדרך ולצפות במפלים מהצד האמריקאי. ישנם המעוניינים לראות את המחזה המרהיב של המפלים מהצד הקנדי, מה שמאוד מומלץ לעשות. השקיעו עוד קצת עבור הנסיעה ומעבר הגבול עם הקנדים, המפלים מהצד הקנדי כל כך יפים וניתן לצאת לשייט שלוקח אתכם כל כך קרוב למפלים. אין אחד שחוזר יבש מהשייט הזה, אך החוויה בהחלט שווה.

ישנם טיולים מאורגנים היוצאים מניו יורק וחלקם אפילו כוללים את הנסיעה למפלי הניאגרה וחציית הגבול לצד הקנדי. ישנם טיולים של מספר ימים ושהייה בקנדה וישנם טיולים של קצרים יותר. הטיולים המאורגנים היוצאים מניו יורק מאפשרים לכם ליהנות מטיול מודרך ומסודר, אתם משלמים תחילה עבור החוויה ויוצאים לטיול בראש שקט.

לפני שאתם יוצאים לטיול במפלי הניאגרה, היכנסו לאינטרנט ובדקו את המסלולים השונים היוצאים מהעיר. תופתעו לדעת כמה מסלולים שונים ומהנים יוצאים ממנה.

לאמיצים ולאוהבי האתגרים, שכרו רכב וצאו לחקור את הסביבה בעצמכם. תוכלו להגיע עם waze באופן עצמאי לכל מקום שתרצו להגיע. הכבישים בארצות הברית די נוחים וקל להתמצא בהם. המקומיים תמיד יעזרו לכם אם תבקשו בעזרתם, הם נעימים וקל לתקשר איתם וליתר ביטחון הורידו אפליקציה לתשלום על החניות בארצות הברית, על מנת שתהיו בטוחים שלא תשלמו על דוחות חנייה.

מאחר ומדובר בנסיעה ארוכה יחסית, 6 שעות בכבישים מהירים, מומלץ להוסיף לביטוח הנסיעות הרחבה של ביטול השתתפות עצמית לרכב שכור בחו"ל.