אנחנו משתוקקים לטייל בעולם יותר מטרום הקורונה

דו"ח מגמות התיירות העולמי לשנת 2022 של אמריקן אקספרס מצביע על כך שאנשים מצפים לנסוע יותר מבשנה שעברה ומתכננים להוציא על נסיעות באותה מידה או יותר בשנת 2022, בהשוואה למה שהוציאו בשנה רגילה, טרום המגפה.

הדו"ח, שמתבסס על נתונים מארצות הברית, אוסטרליה, קנדה, מקסיקו, יפן, הודו ובריטניה, מעלה כי צרכנים נוסעים על מנת לפגוש את האנשים ולראות את המקומות שהם אוהבים, לחגוג אירועי חיים חשובים, לממש משאלות, לחוות אירועים אישיים ולהעניק לעצמם מידה רבה יותר של שלומות וטיפול אישי.

ברבעון האחרון של 2021, זינקו ההזמנות באמצעות American Express Travel ב-24%, לעומת שנת 2019, והמשיכו לעלות בשנת 2022. "המגפה גרמה לכולנו, לרבות המטיילים, לבחון מה חשוב באמת", אומרת אודרי הנדלי, נשיאת אמריקן אקספרס טראוול. "דו"ח מגמות הנסיעה העולמי מצביע על כל שתיירים מפצים על הזמן האבוד ומקדישים מחשבה רבה יותר למי יהיו שותפיהם לנסיעה, למקומות בהם היו רוצים לבקר, למותגים בהם יתמכו וכיצד ינצלו את כספם, עם התקדמות תעשיית התיירות".

דו"ח מגמות הנסיעה לשנת 2022 של אמריקן אקספרס טראוול מצא כי העולם מוכן לתיירות, וזאת בהתבסס על כך ש- 74% מהמשיבים הצהירו על כוונתם להזמין טיסה בשנת 2022, גם אם אולי יצטרכו לבטל או לשנות אותה בשלב מאוחר יותר. זאת, לעומת 56% בשנה שעברה.

בנוסף, מגלה הדו"ח כי ההוצאות על נסיעות מצויות ברמות גבוהות יותר מכפי שהיו טרם המגפה. 86% מהצרכנים מצפים להוציא יותר, או באותה המידה בשנת 2022, בהשוואה לשנה רגילה טרם המגפה.

62% מהמשיבים מתכננים לנסוע 2-4 פעמים בשנת 2022, ו-76% מהמשיבים מסכימים כי הם מתכננים לנסוע יותר עם המשפחה בשנת 2022, לעומת שנת 2021.

מהנתונים עולה עוד, כי תיירים בוחרים במותגים אשר נותנים עדיפות גבוהה לתמיכה בקהילות מקומיות. 81% מהמשיבים רוצים לבקר ביעדים בהם יוכלו "להתערבב" בתרבות המקומית ורוצים שהכסף שהם מוציאים במהלך הטיול יחזרו אל הקהילה המקומית.

55% מהמשיבים רוצים להזמין חופשה של פעם בחיים השנה. הדבר נכון בעיקר לגבי ילידי שנות ה-80 וה-90 של המאה הקודמת ולבני דור ה-Z.

עם חזרת הבידור, כך חוזרות גם הנסיעות הכרוכות באירועים אישיים: 56% מהמשיבים טענו כי דחו נסיעות לאירועי בידור גדולים, אבל מתכננים לחזור ולהשתתף באירועים מעין אלו השנה.