איך להיות מוכנים לקראת הוצאת ויזה לארה”ב

כל ישראלי שמעוניין להיכנס לגבולות ארצות הברית מחויב בהצגת אישור כניסה, ויזה לארה"ב.

תהליך הוצאת ויזה לארה"ב הוא ארוך, כרוך בהוצאה כספית ולפעמים מרגיש קצת לא נעים כאילו אנחנו עוברים חקירה, שזה מה שזה. כשאנחנו מגיעים לראיון מול השגרירות אנחנו בהחלט עוברים חקירה, הם מעוניינים לדעת עלינו כמה שיותר.

ישנם מספר שלבים שעליכם לעבור על מנת לקבל את הויזה לארה"ב.

מילוי טפסים

ראשית עליכם למלא את הטפסים של השגרירות. את טופס הבקשה לויזה (טופס DS-160) ניתן למלא באתר האינטרנט של מחלקת המדינה האמריקנית, שם אתם צריכים לבחור את סוג הויזה (תייר, עסקים וכדומה) ועליכם לבחור את המקום בו תרצו לקיים את הראיון מול נציג השגרירות.

בישראל יש שני מקומות בהם ניתן לקיים את הראיון, תל אביב או ירושלים. אתם צריכים למלא את הטופס ולענות על השאלות כמיטב יכולתכם.

לאחר מילוי הטופס עליכם להדפיס אותו ולהביא אותו אתכם לראיון. אם אתם מבקשים ויזה לארה"ב עבור מספר אנשים ולילדים יהיה עליכם לבצע את הפעולה מספר פעמים עבור כל אחד מהם.

תשלום אגרה

את האגרה עבור ויזה לארה"ב אתם יכולים לשלם בשתי דרכים. הראשונה והישנה היא באמצעות סניף דואר ישראל במזומן. השנייה היא באמצעות האתר הרשמי לשירותי ויזות. עליכם להיכנס לאתר ולעקוב אחר ההנחיות ולשלם באופן מקוון.

ראיון

עליכם לתאם מועד לראיון דרך האתר או באמצעות שיחת טלפון. לאחר תיאום מועד הראיון עליכם לוודא כי יש ברשותכם טופס לויזה לארה"ב עבור כל אחד מכם, גם עבור הילדים, ושמצורפת תמונה ובוצע תשלום האגרה עבור כל אחד.

ביום הראיון אתם צריכים להגיע עם הטופס שמילאתם, דרכון ותמונה עדכנית בגודל של 5X5 ס"מ.

עליכם לעקוב אחר הדרישות של התמונה שכן הם מציינים מפרט של הגבלות ודגשים מה מותר שיהיה בתמונה ומה אסור שיופיע בה. ישנם מקרים בהם מבקשים מכם טפסים ומסמכים נוספים וזאת בהתאם לסוג הויזה לארה"ב המבוקשת. לילדים מתחת לגיל 18 חובת נוכחות של הורה.

הדרישות לתמונה ויזה לארצות הברית

  • תמונה בגודל 5 ס"מ X 5 ס"מ שצולמה ב – 6 החודשים האחרונים . התמונה חייבת להיות מקורית ולשקף את המראה הנוכחי של המועמד/ת לוויזה.
  • תמונה צבעונית עם רקע לבן.
  • התמונה חייבת להיות ברורה ועם תאורה טובה (לא כהה מדי או בהירה מדי).
  • התמונה חייבת להיות חזיתית ולהציג את כל הפנים ואת שתי האוזניים.
  • מימדי הפנים בתמונה נדרשים להיות בין 2.5 ס"מ ל – 3.5 ס"מ מהחלק העליון של הראש ועד תחתית הסנטר.
  • לא ניתן להגיש תמונות שנערכו באופן דיגיטלי. לא יתקבלו תמונות ישנות ששונה בהן הרקע ללבן.
  • אין להרכיב משקפיים בתמונה לוויזה.
  • יש להצטלם בלבוש רגיל:
  • אין להצטלם עם מדים, למעט לבוש דתי הנלבש על בסיס יומיומי.
  • כובעים וכיסויי ראש המסתירים את השיער ואת קו השיער אינם מותרים. כיסויי ראש מסיבות דתיות מותרים, כל עוד אינם מסתירים את הפנים.

טיפ: ההמתנה לראיון לרוב ארוכה ומתישה, באולם ההמתנה אין באפשרותכם להיות עם הניידים ואתם מפקידים את תיקכם האישי ותכולתו בכניסה. אל תיקחו אתכם דברים יקרי ערך בתיק שאין מחובתכם לקחת אתכם באותו היום.

מדריכים מיוחדים לטסים לארצות הברית

אתר קליק אנד פליי הוא הבית של המטיילים הישראלים בכל מקום בעולם. באתר תמצאו מגוון רחב של מדריכי טיולים נחוצים, לצד מדריכים שיחסכו לכם לא מעט מהוצאות הטיול. ריכזנו עבורכם את המדריכים שהכי שווה לכם לקרוא אחרי שתקבלו את הויזה לארצות הברית:

טיסות לניו יורק – טיפים ממוקדים לאיתור טיסות זולות לניו יורק ובנוסף, קבלו המלצה על מנוע חיפוש ייחודי שיאפשר לכם למצוא טיסות זולות למגוון של יעדים בעולם.

אטרקציות בניו יורק: 8 הכי שוות – טיול באטרקציות שיש לניו יורק להציע למשפחה זה אידאלי לילדים ואפילו לחלק מהמבוגרים. אספנו בשבילכם את 8 האטרקציות הכי שוות.

אטרקציות בלאס וגאס – עיר האורות הנצחית מושכת אליה תיירים רבים בעיקר בזכות האטרקציות הייחודיות שיש לעיר הזו.

טיול למפלי הניאגרה – טיול מניו יורק למפלי הניאגרה הוא עוצמתי ומרגש מאוד. לניו יורק יש אמנם הרבה מה להציע, אבל לסביבותיה יש דברים מדהימים הרבה יותר.