אטרקציות בפריז שפשוט חייבים לבקר בהן

פריז היא ללא ספק עיר חלומית עבור כל מטייל באשר הוא. פריז מציעה את כל מה שתייר מחפש. פארקים ירוקים ונפלאים, מוזיאונים מרתקים ומעניינים, אטרקציות ידועות, מסעדות נחשבות ועוד ועוד.

כדי שלא תפספסו את האטרקציות הידועות והחשובות שכל תייר חייב להכיר בפריז, הנה ריכוז של האטרקציות המפורסמות מכולן. לגזור ולשמור.

מגדל אייפל

אי אפשר להגיע לפריז מבלי לבקר במגדל המפורסם בעולם, הלוא הוא מגדל אייפל.

למרות שאפשר להתרשם מהמגדל גם מבלי לעלות לתצפית שלמעלה, כדאי ומומלץ מאוד להיכנס לפנים ולעלות עד לקומת התצפית העליונה. המראה שייחשף בפניכם הוא בלתי ניתן להסבר. פשוט לראות ולהאמין.

מגדל אייפל נמצא במרכז העיר וחלק גדול מאוד מהמלונות המומלצים של פריז ממוקמים סביבו. שווה ללון באיזור זה של העיר, כך תהיו קרובים מאוד לכל האתרים החשובים והמרכזיים.

כרטיסים למגדל אייפל תוכלו לרכוש כאן.

מוזיאון הלובר

בוודאי כבר ראיתם את המבנה המשולש המוזר הזה בתמונות של פריז באינטרנט. ובכן, זהו מוזיאון הלובר המפורסם שנחשב לאחד המוזיאונים החשובים בעולם, אם לא החשוב מכולם.

מה תוכלו לראות במוזיאון? ובכן, הלובר מכיל כמה מהיצירות המפורסמות בעולם כולל יצירות ממצרים העתיקה. מדובר במוזיאון כה גדול כד כי ישנם מטיילים שעושים זאת בכמה ימים.

גולת הכותרת של הלובר היא הציור המפורסם בעולם – המונה ליזה של לאונרדו דה וינצ'י. אזור התמונה במוזיאון הוא האזור המבוקש והפופולרי במוזיאון וכמות הסלפי שמצלמים שם הוא מראה ייחודי ומרתק גם מבחינה אנתרופולוגית.

כרטיסים למוזיאון הלובר תוכלו לרכוש כאן.

שער הניצחון

לא רחוק ממוזיאון הלובר, יושב לו בגאווה שער הניצחון המפורסם של פריז שנחשב לאחד מסמליה המובהקים של העיר. השער ממוקם על כיכר שארל דה גול שחותמת את שדרת שאנז אליזה המפורסמת וניתן ואף מומלץ, לשלב את שניהם בטיול רגלי משותף.

מומלץ מאוד להיכנס ולטפס לתצפית שבקצה השער כדי לקבל תצפית מדהימה על כל שדרת שאנז אליזה והסביבה.

כרטיסים לשער הניצחון בפריז תוכלו לרכוש כאן.

גני טוולירי

אם תחליטו לטייל בשדרת השאנז אליזה, תוכלו להגיע די בקלות ובמהירות אל גני טוולירי המקסימים שנמצאים גם קרוב אל מוזיאון הלובר.

זהו מקום מושלם לעצור בו לפיקניק קטן, במיוחד אם אתם עם ילדים קטנים בטיול משפחתי. אפשר בהחלט לסיים את היום שם ולקנח באיזו מסעדה טובה שבאיזור. אחת מהן היא אף המסעדה של השף הישראלי אסף גרניט.

עוד אטרקציות בפריז תוכלו לחפש בדף הטיולים והאטרקציות של קליק אנד פליי. הנה הקישור