טיול לפיליפינים חוויה שלא תשכחו לעולם

חולמים על טיול למרגלות טבע מפליא ביופיו? רוצים לצאת לטראקים או להתבטל 'בטן גב' על חוף ים מרהיב? עם טיול לפיליפינים תוכלו להגשים חלום.

לטייל בטבע ולהיווכח לאחד מפלאי עולם – טרסות האורז המרהיבות. לחוות תרבות יוצאת דופן, לצלול, לגלוש, לצפות באלמוגים וחיות הים בשנורקלים והרשימה עוד ארוכה.

טיול לפיליפינים הפך בשנים האחרונות ליעד מבוקש עבור חיילים משוחררים, זוגות טריים המעוניינים בירח דבש או בטיול רומנטי ומשפחות עם ילדים שרוצים להעביר את החופשה המשפחתית על חוף ים רחב ידיים וים צלול.

בפיליפינים יש מקום לכולם ולא תרגישו בצפיפות גם אם ישנם קבוצות מטיילים שונים.

מתי כדאי להגיע לפיליפינים?

איי הפיליפינים נמצאים בסמוך לקו המשווה ולכן העונות מחולקות לשניים. העונה הרטובה שמתחילה במאי ומסתיימת באוקטובר והעונה היבשה שמתחילה בנובמבר ומסתיימת באפריל.

טיול לפיליפינים מומלץ בעונה היבשה כשהיא מחולקת לחודשים הקרירים מנובמבר ועד פברואר ואילו החודשים החמים יותר הם מרץ – אפריל.

כמה זה עולה לנו?

טיול לפיליפינים מעט יקר יחסית למדינות דרום – מזרח אסיה שכנותיה.

העלויות יכולות להשתנות בהתאם לטיסות שתבחרו, אין טיסות ישירות מהארץ ולכן המחיר מושפע ממספר העצירות בדרך ליעד ובחברת התעופה שתבחרו.

את החיסכון המקסימלי במחירי הטיסות תוכלו להשיג באמצעות מנוע השוואת המחירים החכם של אתר קליק אנד פליי, שמשווה מחירי טיסות של למעלה מ 1,200 חברות תעופה מסביב לעולם. לחצו כאן להשוואת מחירי טיסות לפיליפינים.

כמות האטרקציות שתחליטו לעשות באיים תשפיע ישירות על העלויות בטיול, כמו גם דרכי התחבורה שתשתמשו כדי להגיע ממקום למקום בין האיים. הזמנת טיסות פנים מראש בהחלט יוזילו את עלות כרטיסי הטיסה.

גורם נוסף משמעותי הינו הלינה, בחירת מקומות הלינה ישפיעו משמעותית על ההוצאות ועל הפינוק שאתם מבקשים לחוות. אתר קליק אנד פליי חוסך לכם גם את ההוצאה הזאת, עם מנוע השוואת מחירים עצום שבודק לכם בזמן אמת מה הן המלונות ומקומות הלינה הזולים ביותר בעולם. המערכת משווה הזדמנויות בין מיליוני מקומות לינה ברחבי העולם ומשיג בדרך כלל את הדיל הזול ביותר בפיליפינים.

לחצו כאן להשוואת מחירי לינה בפיליפינים.

כמה זמן מומלץ לפנות לטיול בפיליפינים?

הטיסה ארוכה וממושכת. החוויה בפיליפינים מדהימה כל כך שלא באמת רוצים לחזור מהר הביתה ולכן מומלץ לפנות לטיול לא פחות מ 10 ימים. מרבית המטיילים שצריכים לשוב לעבודות מסודרות, משפחות וכדומה יוצאים לחופשה בת שבועיים – שלושה ואילו חיילים משוחררים לפעמים מנצלים את החופש ממחויבות ונשארים באיים גם מעל לחודש וחצי. האפשרויות כל כך רבות ולכן השמיים הם הגבול.

צריך ויזה לפיליפינים? איך מקבלים ויזה?

עם הגעתכם לשדה התעופה במנילה תונפק לכם ויזה ל – 21 ימים ללא עלות.

אם תכננתם טיול ארוך משלושה שבועות תוכלו עוד בשדה התעופה לציין בחביבות לפקיד שהנכם ישראלים (במידה ואתם מציגים דרכון ישראלי) ושאתם זכאים לקבל ויזה ל 59 ימים ללא תשלום נוסף. הבקשה הזו אינה חצופה או מנוגדת לחוק, זהו פשוט נוהל בלתי פורמלי שהשלטונות פועלים לפיו כבר זמן רב.

במידה והפקיד בשדה התעופה לא העניק לכם ויזה ארוכה מ 21 ימים, קבלו בנועם את הוויזה שהוא הנפיק לכם לשלושת השבועות הבאים ובמהלך שהותכם במנילה גשו למשרד ההגירה שם תוכלו לבקש הארכה לוויזה ל 59 ימים ללא תשלום. תהליך הארכת ויזה עלול לקחת מספר ימים ולכן עליכם להיערך מבעוד מועד.