חוויה תרבותית כשטסים לפרנקפורט

טיסות לפרנקפורט – המאמר שייתן לכם את המידע החשוב ביותר לפני שאתם טסים לחופשה בפרנקפורט שבגרמניה.

החוויה התרבותית

בפרנקפורט ניתן לפגוש בין הישן לחדש, העיר שבחרה לחדש במקום לשחזר את מבניה. ניתן לראות בה גורדי שחקים מודרניים לצד מבנים עתיקים. היא אחת ממרכזי התרבות הגדולים ביותר בגרמניה כולה. מרבית אתרי העיר מרוכזים בתוך חומות העיר העתיקה, כמו קתדרלת פרנקפורט שניתן לראות את העיר כולה מהמגדל שלה, המרכז ההיסטורי רומרברג, מוזיאון גתה ועוד. כל זאת ועוד הופך אותה ליעד פופולרי לטיסות לפרנקפורט.

פרנקפורט לא רק עיר העסקים הראשית של גרמניה, חיי הלילה בה שוקקים בהחלט. תוכלו למצוא בה ברים פופולריים בקרב המקומיים והתיירים, חלקם מציעים תצפית על בנייני העיר. ישנם מועדוני ג'אז רבים שניתן למצוא בהם את הקצב המוזיקלי לצד כוס בירה מפנקת.

מתכננים לטוס לגרמניה?

אם אתם מתכננים לטוס לגרמניה, קליק אנד פליי – טיסות לפרנקפורט יציעו לכם את הדילים המשתלמים ביותר עבור הביקור הבא שלכם בעיר, בין אם טיול עסקים לבין אם נופש.

במגזין התיירות של אתר קליק אנד פליי תקבלו מגוון מדריכים על מקומות מגוונים לביקור בעיר במהלך הטיול שלכם.

מומלץ בעת ביקורכם בעיר לשלב את המודרני ואת החקר של ההיסטוריה גם כן. ביקור בכנסיות יפיפיות, ביקור בביתו של הסופר והפילוסוף הידוע גתה, בית האופרה של פרנקפורט שנבנה עד 1880 נחרב ושופץ בהחלט שווה הצצה לאולם הכניסה שלו, ובמרכז העיר ישנו מבנה בסגנון הבארוק ששימש בעבר כתחנת המשטרה.

כשמבקרים בפרנקפורט

אם כבר מבקרים בפרנקפורט, חובה לבקר במוזאונים. ישנם מוזאונים רבים ומגוונים שניתן לבקר בהם כמו מוזאון הקולנוע הגרמני הנמצא ממש בסמוך למוזיאון הארכיטקטורה. מוזיאון פור וולקרקונדה הוא מוזאון המציג מסכות מכל העולם. המוזאון לאמנות שימושית הינו מוזיאון המחולק לארבעה חלקים: אירופה, איסלאם, מזרח רחוק וספרות. תוכלו למצוא בעיר מוזאונים וגלריות לרוב בעלות אופי שונה ומוצגים שונים זה מזה.

כרטיסי כניסה לאטרקציות בפרנקפורט מומלץ לרכוש מראש, על מנת להימנע מאי נעימויות. כרטיסי כניסה במחירים מוזלים תוכלו למצוא באתר קליק אנד פליי. לחצו כאן לרכישת כרטיסים לאטרקציות בפרנקפורט.

ניתן להתנייד בעיר בדרכים שונות, מרכיבה על אופניים אותם תוכלו להשכיר באחת הנקודות המרכזיות בעיר, ועד לתחבורה ציבורית נוחה כמו רכבות תחתיות ורכבת עילית, חשמליות הפועלות ברחובות העיר וגם אוטובוסים הכוללים קווי לילה.

בדרככם חזרה ארצה, תוכלו ליהנות בקזינו של שדה התעופה בפרנקפורט. פתוח משעות הבוקר עד לשעות הערב המאוחרות, ממשחקי שולחן ועד מכונות מזל.

ביטוח טיסות לגרמניה

כשנוסעים לגרמניה, בדגש כשהנסיעה שלנו כוללת גם אטרקציות מגוונות, אסור לשכוח להצטייד בביטוח נסיעות מתאים.

מומלץ מאוד להסביר לסוכן הביטוח מה בדיוק אתם מתכננים לעשות במהלך שהייתכם בגרמניה, על מנת שיהיה לכם את הביטוח המושלם במהלך החופשה. "ספורט אתגרי" לדוגמה, הינה הרחבה קריטית למטיילים. ואם אתם שוכרים רכב, שווה לשקול גם כיסוי לביטול השתתפות עצמית.

אנו בקליק אנד פליי ממליצים בחום על ביטוח נסיעות לחו"ל באמצעות סוכנות הביטוח 'הירשוביץ פתרונות', המתמחה בביטוחי נוסעים לפרנקפורט.