היער השחור – היעד המשפחתי המושלם

ישנם הרבה מאוד יעדים בעולם שנחשבים ליעדים מעולים למשפחות עם ילדים, אבל נדמה שהיעד האולטימטיבי ביותר הוא ללא ספק – היער השחור.

דווקא בשוק התיירות הישראלי, היער השחור לא היה מוכר כל כך והיה בעיקר נחלתם של מטיילים אירופאים ומקומיים.

החל משנות ה-2000 הפך היער השחור ליעד פופולרי מאוד עבור המטיילים הישראלים וכיום מאות אלפים מבקרים בו מדי שנה.

היער השחור הוא יער עצום בגודלו והוא חולש על פני מאות ק"מ ואף חוצה מדינות כאשר השטח העיקרי של היער ממוקם בדרום גרמניה והשאר בשווייץ וצרפת.

האזור כולו עמוס באטרקציות טבעיות של האזור כמו מפלים, מערות ונהרות לצד אטרקציות תיירותיות כגון פארקי שעשועים, פארקי מים, פארקי חבלים ועוד.

קבלו טיפ חשוב: לפני שאתם ממהרים להזמין כרטיסים לאחת מהאטרקציות הרבות שנמצאות שם, שקלו לרכוש את כרטיס היער השחור המציע כניסה חינמית או בהנחה למאות אטרקציות שונות.

אטרקציות ביער השחור – 3 הפופולריות ביותר

אירופה פארק

האטרקציה המרכזית והמפורסמת ביותר ביער השחור, היא כמובן אירופה פארק הידוע.

זהו פארק שעשועים ענק ומושקע שנחשב לפארק השני בגודלו באירופה אחרי דיסנילנד פריז. מדובר בפארק מגוון מאוד מבחינת המתקנים המתאימים לכל סוגי הגילאים.

הפארק מחולק למתחמים שונים כשכל מתחם מציע נושא אחר ומתקנים ייחודיים. תוכלו למצוא שם רכבות הרים אקסטרימיות ומפחידות לצד רכבות רגועות לקטנטנים, קרוסלות, רכבות ועוד מגוון עצום של אטרקציות.

זהו פארק אהוב מאוד על התיירים הישראלים ביער השחור וכדאי מאוד להגיע כבר מוכנים עם כרטיסים מראש.

פארק המים באד פרדייז

עוד אטרקציה מובילה ביער השחור ואהובה מאוד על התיירים הרבים, היא פארק המים באד פרדייז (BadParadies) שממוקם סמוך לאגם טיטיזי הידוע.

פארק המים באד פרדייז מציע לא פחות מ-22 מגלשות מים ומחולק ל-3 סוגים של מתחמים. כל מתחם מתאים לסוג אחר של מבקרים.

כמו כן, מציע הפארק גם מרחצאות חמים טבעיים ועוד שלל פעילויות ואטרקציות. בקיצור, חגיגה אמיתית למשפחות.

מפלי הריין

מקום נוסף שפשוט אסור לפספס בכל טיול ביער השחור, הם מפלי הריין המרשימים שממוקמים ליד העיירה שפהאוזן השוויצרית.

אם רציתם פעם להתרשם ממפלים אימתניים – מפלי הריין זה מה שאתם צריכים לראות.

מדובר במפלים עצומים ברוחב של כ-150 מטרים ועם זרימה חזקה מאוד. תוכלו לבלות שעות רק מצפייה בפלא הטבע המפליא הזה ולאחר מכן גם לטייל באזור שמציע עוד הרבה מקומות לטייל בהם.

אטרקציות אלו הן רק קצה הקרחון מתוך מאות של דברים לעשות ביער השחור ומכיוון שזהו אזור עצום בגודלו. מומלץ מאוד לתכנן היטב מבעוד מועד את הטיול כדי שתוכלו להספיק כמה שיותר אטרקציות באזור.

ואם כבר מדברים על הריין, אנו יותר ממליצים לכם לקרוא את מדריך הטיולים שלנו לשייט נהרות על הריין.

ביטוח נסיעות לאטרקציות בגרמניה

חשוב לזכור כי ביטוח הנסיעות שרכשנו לפני היציאה לחו"ל אינו מכסה על מקרים שקרו במהלך טיול הכולל את האטרקציות הרבות שגרמניה מציעה לנו, כל עוד לא רכשנו הרחבה ייחודית המכונה ספורט אתגרי.

לפני הנסיעה, חשוב לוודא עם סוכן הביטוח כי כל הפוליסות של בני המשפחה שלנו כוללות הרחבה ביטוחית לספורט אתגרי בחו"ל.

מידע נוסף על ביטוח נסיעות לחו"ל וההרחבות השונות אפשר לקרוא במרכז הידע העצום של 'הירשוביץ פתרונות'. הנה לינק לקטגוריה הייעודית שלהם לטסים לחו"ל.

טיסות זולות לגרמניה

עם היצע ענק כל כך של חברות לואו קוסט, כאשר בכל יעד ממריאות ונוחתות כמה וכמה חברות תעופה המציעות טיסות זולות, אתם חייבים למקסם את החיסכון ולאתר את הטיסה הזולה ביותר באמצעות השוואת מחירי טיסות בין כל החברות.

קליק אנד פליי פיתחה מנוע חיפוש טיסות ייחודי שמאפשר לכם לאתר טיסות זולות ליעדים שונים בעולם. לחצו על הקישור אם אתם מעוניינים לאתר טיסות זולות ליעדים שונים בעולם.