איך למצוא טיסות לניו יורק מהר?

הדרך הקלה והנוחה לסגור טיסות לניו יורק לכל המשפחה

ניו יורק הינה יעד מבוקש בקרב רבים. ישנם הצריכים להגיע לתפוח הגדול למטרות עסקים, חלקם רוצים לבקר קרובי משפחה או חברים וחלקם מעוניינים לבקר בה למטרות הנאה ונופש, כדי להעביר חופשה רומנטית או חופשה משפחתית.

לכל מטרה, לא משנה הסיבה, עליכם למצוא טיסות לניו יורק המאפשרות לכם להגיע ליעדכם בבטחה, בנוחות מרבית ובזמנים המתאימים לכם ביותר.

הטריקים שיעזרו לכם למצוא טיסות זולות לניו יורק

כשאנו באים להזמין כרטיסי טיסה לניו יורק יש לנו כמה וכמה דרישות. על חלקן נסכים להתפשר ועל חלקן פחות. מה שבטוח זה שנרצה לראות התגשמות של כמה שיותר מהמשאלות האלו. הנה הפופולריים שבהם:

  • מחיר – אנו מעוניינים שכרטיס הטיסה שלנו יהיה הזול ביותר שניתן להשיג.
  • משך הטיסה – תמיד נעדיף טיסות ישירות שלא דורשות מאיתנו המתנה ממושכת ביעד ביניים.
  • אוכל כשר – נעשה הכל כדי שחברת התעופה אפשר לנו לקבל מזון כשר במהלך הטיסה
  • שעת היציאה – נעדיף טיסת לילה אם אנו עייפים ומעוניינים לנצל את הטיסה לשינה עמוקה, או לחילופין טיסת בוקר במקרה הפוך.
  • מטען מקסימלי – אף אחד לא רוצה להיות מופתע בשדה התעופה מהכפלה של מחיר הטיסה בגלל עודף משקל במזוודה או גודל מזוודה שאינו מתאים לתקנות חברת התעופה.
  • שירות בשפת האם – לעתים נעדיף טיסה עם חברת תעופה שמקורה במדינת האם (ישראלים יעדיפו לעתים את אל על, ישראייר או ארקיע) על מדינת שנוכל לקבל מהדיילים שירות בשפה העברית.

מנוע השוואת טיסות לחו"ל חדשני מבית קליק אנד פליי יסייע לכם להשיג טיסה שמתאימה לכל הקריטריונים האלה, או לפחות רובם.

מנוע השוואת הטיסות החדשני מבצע חיפוש בפלטפורמות הזמנת הטיסות הפופולריות ביותר בעולם ומשווה את מחירי ונתוני הטיסות של למעלה מ 1,200 חברות תעופה מכל העולם.

על מנת להשיג את הטיסה הכי מתאימה, מומלץ להשתמש במסננים החכמים מסרגל הכלים הממוקם בשוליים הימניים של העמוד. מי שמחפש טיסה בטלפון הנייד, יכול ללחוץ על הכפתור "מסננים". השימוש במסננים יאפשר לכם למיין ולסנן את הטיסות בהתאמה מדויקת לצרכים שלכם – ולמצוא את הטיסות הזולות ביותר לניו יורק.

ליחצו כאן למעבר למנוע השוואת טיסות לניו יורק

המלצות להתארגנות לטיסה לניו יורק

טיסה לניו יורק מתל אביב נמשכת כ 11.5 שעות. זו טיסה ארוכה וממושכת המצריכה סבלנות רבה והתארגנות נכונה טרם הטיסה.

אם אתם טסים לבד, מומלץ לקחת אתכם לדרך ספר טוב או טאבלט שתוכלו לצפות בסרטים שהורדתם טרם הנסיעה ואתם רוצים לצפות בהם במהלך הטיסה. חוברת תשבצים וסודוקו זו גם דרך טובה להעביר את הזמן. אם אתם טסים עם הילדים והמשפחה קחו אתכם בנוסף בעבור הילדים, חוברות צביעה וצבעים, משחקים חברתיים שלא מצריכים סחיבה של קופסאות משחק גדולות כמו טאקי, קלפים וטריוויה. אפשר גם לשחק את משחק האיקס עיגול או ארץ עיר.

עקב משך הטיסה הארוכה, מומלץ לנסות לתפוס תנומה במהלך הטיסה. קחו אתכם כרית לצוואר לטיסה, שתשמור על צווארכם אם תירדמו בישיבה. ישנן טיסות לניו יורק שמעניקים לטסים ערכת שינה הכוללות כיסוי עיניים, גרביים, מברשת שיניים ומשחת שיניים קומפקטית.

הטמפרטורה במטוס קרה יחסית. אם אתם סובלים מקור קחו אתכם בתיק עוד חולצה חמה, אולי שמיכה דקה שתחמם אתכם בנוסף למה שמחלקים הדיילים במטוס – ותמיד מומלץ שיהיו זוג גרביים נוספות בתיק.

באתר קליק אנד פליי תוכלו למצוא מגוון רחב של טיסות. טיסה ישירה לניו יורק או עם עצירות ביניים. אם אתם שומרי כשרות תוכלו כמובן לבחור בטיסות לניו יורק אל על החברה הישראלית. אם אתם טסים למטרות בילוי ואתם גמישים בתאריך היציאה והחזרה לארץ תוכלו למצוא מגוון רחב של טיסות זולות לניו יורק.

טיסות זולות לניו יורק עם קליק אנד פליי תוכלו למצוא את הדילים המשתלמים ביותר עבורכם בשירות הטוב ביותר.

מאמרים נוספים:

ביטוח נסיעות לניו יורק

שירותי הרפואה בארצות הברית, ובכלל זה ניו יורק, הם מהיקרים בעולם. טיפול רפואי במצב חירום שנראה עבורנו כתהליך פשוט ושגרתי עשוי לעלות לנו עשרות אלפי דולרים. לכן חשוב לוודא כי ביטוח הנסיעות שלנו מכסה עלינו בכל סיטואציה שלא תבוא.

ההמלצה שלנו היא לרכוש את ביטוח הנסיעות באמצעות סוכנות ביטוח שמתמחה בתחום ביטוחי הנסיעות ותדע להתאים לנו את הביטוח המדויק ביותר במחיר המשתלם ביותר.

רוצים דוגמה? אם אתם לוקחים למטוס את הטאבלט שלכם בשביל להעביר את הזמן בטיסה הממושכת, אתם חייבים לקחת בחשבון א הסיכוי שנוסע זר יכייס את הטאבלט מהמושב שלכם בזמן שתחטפו תנומה קלה. ביטוח טאבלט בחו"ל יכסה עלינו ממקרה כזה ויספק לנו החזר בשווי הטאבלט שלנו.