אטרקציות בניו יורק: 8 הכי שוות

האם ניו יורק היא יעד מתאים לטיול עם ילדים? התשובה היא חד משמעית – כן! לא סתם אומרים על ניו יורק שהיא עיר ללא הפסקה, היא תוססת וצבעונית, מלאת אטרקציות מכל סוג שרק תדמיינו, היא ידידותית ויש בה הכל מהכל. כל אלו יבטיחו לילדים שלכם ימים של הנאה צרופה ואינספור חוויות שהם יקחו איתם הביתה.

ניו יורק היא העיר המאוכלסת ביותר בארה"ב והתיירות מהווה בה ענף כלכלי מרכזי. היא מציעה אין ספור אפשרויות ליהנות מהן בזמן ביקורכם בעיר, כך שלא ישאר לכם רגע דל. מגוון האטרקציות מציעות אפשרויות נהדרות לילדים קטנים ולבוגרים, הכל בהתאם לתחומי העניין האינדיבידואלים שלהם.

כמה אטרקציות שלא כדאי לכם לפספס

American Museum of Natural History

המוזיאון המפורסם מציע אוספי מדע שונים, דינוזאורים, סיורים והדרכות מרתקות ונחשב לאחד המוסדות המדעיים החשובים בעולם.

Children's Museum of Art

מוזיאון אמנות קטן ומקסים המוקדש כולו ליצירת עבודות אומנות מתחומים שונים, לרבות: מוזיקה, ציור, אנימציה, פלסטלינה ופיסול.

New York Aquarium

אקווריום תצפית ענק המוקדש לעולם המים, הוא מציע מופעי בידור, תצוגות שונות ומרתקות והוא ממוקם על הטיילת של קוני איילנד בה תוכלו ליהנות פעילויות רבות.

The Statue of Libery

פסל החירות האייקוני מחכה לכם במרחק של הפלגה קצרה ותוכלו לבקר בחלק הפנימי של הפסל ואף לעלות לסיור בכתר.

Empire State Building

אחד מהבניינים המוכרים וללא ספק הבולטים בניו יורק ויציע לכם תצפית מדהימה על כל העיר.

Central Park

נחשב לאחד מהפארקים המפורסמים בעולם ונקודה חשובה בעיר, תוכלו ליהנות בו מטיול רגלי, טיול אופניים או לערוך פיקניק במקום.

Domino Park Brooklyn

פארק עם נוף משגע ומתקנים מקסימים המתאימים לקטנים ולגדולים, הוא צבעוני ומלא אלמנטים של מים, גרפיטי ומדשאות שתוכלו לעשות בהן עצירה להתרעננות.

Luna Park in Coney Island

אטרקציה מומלצת מלאה ברכבות הרים ומתקני שעשועים מהנים.

טיפים שיעשו לכם את החיים קלים יותר

טיול בניו יורק הוא כיף גדול גם לילדים בקיץ וימלא לכם באופן אופטימלי את ימי החופש הגדול, אך היות והעיר חמה בעונה זו ועמוסה בתיירים, מומלץ להזמין את האטרקציות מראש, כך תמנעו מהמתנה מיותרת בתורים ארוכים.

הצטיידו במים ונשנושים לדרך, כך תמנעו מעצירות מיותרות וביקורים במסעדות לא מתוכננות. בצמוד למרבית האטרקציות המרכזיות תמצאו פתרונות רבים לארוחת צהריים / ערב, עובדה זו תחסוך לכם זמן רב.

ניו יורק עם ילדים הוא טיול נהדר שכולם ימצאו בו הנאה. ניתן להזמין טיול בניו יורק המשלב פארקים ירוקים, מוזיאונים מגוונים, אטרקציות מהנות ואווירה תוססת ביום ובלילה. אין ספק שזה יהיה טיול שתזכרו לשנים רבות וגם ילדכם.

ניו יורק עם ילדים הוא פתרון מושלם לחופש הגדול, טיול בר / בת מצווה או לבילוי משפחתי מגבש.

כמה עולה ביטוח נסיעות לניו יורק?

ביטוח נסיעות לניו יורק, בדומה לביטוח הנסיעות לשאר היעדים בארצות הברית, הינו ביטוח נסיעות הנמכר בתעריף יקר יותר מאשר פוליסה זהה ביעדים באירופה או באסיה.

הסיבה לתמחור היקר ביותר של חברות הביטוח לטסים לניו יורק, נעוצה בעובדה שמחיר שירותי הרפואה המקצועיים בארצות הברית כפול ואף משולש מהמחיר במדינות אחרות בעולם.

בנוסף, חברות הביטוח לוקחות בחשבון שהמרחק הרב ממדינת היעד מכפיל פי כמה את עלויות הטיסה במקרה של הטסה רפואית או ביטול טיסה מסיבות רפואיות.

ביטוח נסיעות לארצות הברית מומלץ לרכוש רק לאחר השוואה בין כל פוליסות חברות הביטוח, על מנת שנדע מה הביטוח המשתלם ביותר עבורנו.